Wednesday, March 17, 2010

: : Yg di tunggu-tunggu dah sampai : :

Alhamdulillah.... akhirnya penantianku ini tercapai juat.... x sabaw rasanya nak lihat akan hasilnya..... sampaikan aku yg dalam cuti pun sanggup p amik malam2 after papa balik from keje.. bukan aku yg x-cited .. tp papa yg terHover xcited dari aku.. hahaha.... alkisahnya la kan ... heheheh ... nielah menda2 yg aku tunggu2 sgt nie...
hehehe.. special aku order from Frame Kaseh... bg aku harga dalam kategori yg memuaskan.. setanding dengan Quality yg aku dapat nie.. hummmm ... sampai nak lena malam pun susah dek pekena frame nie.. i'allah lepas nie aku plan nak order lg.. ngah capture picca selamberr skit.... then anto lg kat dia... mmg menepati janji even online order kan.. x mcm sesetengah blogs tue.. janji nx week .. tp hampeshhh... hahah tue kisah lama aaa.... aku kebetulan view blog FILLA ni from my frenz jujue... silent reader je selama ni kat blog dia.. so terbekenan ngan hasil2 sebelum ni aku try la order gaks.. mmg cantik ahhhhhh .......kalau nak order laa.. heheh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...