Wednesday, March 10, 2010

XTVT makan-makan .

Since cam lama x jalan2 amik gambaq... ac2ally jalan2 makan.. dgn diet pon x menjadik.. stakat turun 500gram je.. HUbby x kasik dah aku diet.. dia cakap "u body dah ok kan"... ok ke?? aku rasa cam nampak banyak je spare tyre kat blakang nie.. ngan perut naik gler.. since stop BF nie mcm2 benda aku hentam x hingat punya la.. hhahha.. dolu2 x leh makan kan.. so lanie aku hamik peluang kasik makan puas2.. bantai je semuanya.. wat mcm org kebuluran x makan spoloh taun. cian kan.. wat cam mana bf kan si kenit nie sampai 2 tahun 11 bulan.. maw dia aktif semacam!!.. cam aku ngandungkan dia dulu2. aktif terlebih.. jalan2 x hingat punya la.. sampai genting we all jalan2.. itu pon dah masuk 8 bulan time tue. aku belasah je beranikan diri sampai ke sana.. hubby pon x kasik dah aku nak ikut jgak kna.. dia ngalah je.. hahahha rasakann .......layan gambo je la eiks dulu sementara aku sempat carik2 idea skit2....


Nie time jalan2 kat Jusco perda.. carik brg2 Qayyim skit..sesambil aku usya kasut2 yg berkenan.. huhuh naik rambang mata even same je patern setiatuk aku
p kali aku terjah je sini.. nak kata ada design cantik?? ye ke?? ntah la aku nampak banyak desing younger.. cam x sesuai tuk aku.. aku suka design muda tp kena tgk patern jgaks la.. karang prg cakap x sedar diri plak kan.. huuh kn terima asal usul.. ada paham?? hahah aku paham lee... x heran ahh... then hubby ajak dinner kat Puncak Mutiara Cafe @ kg pelek.. kat ne?? aku heran la.. dia cakap ikut je lah kat mana.. simple n very mice place.. ye ke?? aku x kisah senice mana pun tempat tue janji sempoii coz senang si kenit ni nak gerak2.. bukan jenis dok diam.. yg dia taw nak melompat main2.. tembak orang. jenuh aku coz budak2 jusco pon dah terkejut sana sini dek qayyim dok tembak orang lalu lalang.. iskkkk apa nie.. geram aku.. tp budak2 kan.. lantaklah.. bukan pistol betul pun.. stakat mainan x dak matinya.. cuma aku tkt ada org terkena heart attck je.. mampus aku nak tepon ambulancee bagai.. kalau masih waras time tue la kan... hahhahah selingan di bwah time makan kat PMC tersebut.. mmg best arr tempat dia even ada baw2 "kambin" skit bak kata laki aku.. hahaahhaha



2 comments:

Arin Ahamad said...

thnks kak naimah 4 dropping by..

Naimah SiDiK said...

sesaamaa .. hhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...