Monday, March 8, 2010

: : Neraka Dunia ?? ..

Adushhh panasnya cuaca ini hr.. bukan nak merungut tp itulah kenyataan.. panas di siang leh tahan lg.. tp malam2 masuk bilik nak lena.. bahang kat katil .. neraka dunia aku rasakan lam bilik nie.. dah al aku dok GF.. mana tahan kepanasan segini macan.. sampaikan ada jgak la 2-3 kali suarakan kat hubbyt soh pasang air-cond lam bilik ke kan.. dia x brapa nak kasi coz ayem!!.. katanya air-cond x sesuai tuk budak2 la.. Yg tu aku x nasikan coz dr kecik ayem mmg dah biasa ngan cuaca panas even kulit dia aku dah nampak timbul bintil2 merah.. cuaca is getting hotter n dia plak less water.. itu mcm laa... sampaikan aku bekalkan botol air lam beg even ke nursery n dok di rumah.. mmg dia kena abiskan air dalam tupperware tuh... itu bab anak je.. mama n si papa plak?? adoii .... aku pon dalam proses nak kurangkan kolestrol dlm badan.. so diet malam n lain2 makanan aku kurangkan memandangkan pekerjaan skarang memerlukan aku banyak bergerak ke sana sini so ... need energy.. nak kena makan jgaks nasi even skit.. mcm malam2 aku x makan dengan pengambilan milo or nescafe shj.. ckup tu je buat masa la nie...

Berbalik pasal air-cond td.. aku mmg ada budget nak pasang yg baru cuma aku tgh dok survey kot2 ada 2nd hand air-cond murah2 yg masih elok di gunakan...x maw membazir l.. better aku gunakan dwet utk benda lain yg lebey penting dulu... stakat air-cond nie bg aku bukan tahap keperluan lg...still banyak benda lg nak di settle... so atas nasihat Mr Papa.. tunggu dl cam mana.. tangguh lglah nak pasang air-cond...

this time ni picca coz nanti nak uplod banyak picac besay anak aku yg ke-3.. simple jee.. x wat party cam sebelumnya.. just 3 of us...My lil heroes already 3 yrs old.. Moga2 membesar dengan penuh masih sayang di mata mama n papa.... loves u so muchhhhhhhhhh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...