Tuesday, March 9, 2010

:: 17 Feb 2010 : :

Akhirnya sempat gaks aku update ckit bout my lil son's 3rd besday.. huhu punya la xx dan nak edit gambo banyak2 dia.. dh mcm malas plak.. dolu2 beruk-band .. but nor dah ada streamyx ngan wifi aku lebeykan masa tuk touch up skit.. kalau x jgn harapla leh touch up kat rumah nie. punya la lembab.. but itu kisah lama.. lani alhamdulillah semuanya dah ok... so x dak lagi masalah lembab timbul.. lega rasanya.....


Serba skit gambo ayem masuk 3rd besday da..xciting tahap gaban punya budaks.. aku plan last time nak wat party ngan hubby.. memandangkan waktu kerja kami agak menyukkan.. masalah nak wta preparation bagai cam susah plaks.... cian plak kat dia cozx pernah merasa wat party cam tue.. sebelum nie dok tgk kawan2 dia ja buat kat skol... poor lil boy.. Sory sgt syg coz time mama cam x membenarkan... papa plak ngan shift kejap malam kejap siang.. susah nak plan btul2...Apapon mama doakan ayem akan membesar as anak yg soleh k.. make me proud bout u.... we wish u all the best in ur future life...loves u so much bby........

2 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

sedap tgk kek tue.....tliur aku....

Naimah SiDiK said...

huhu.. mmg chedap .. abis anak aku makan... sempat makan skit ja kami2 pun.. dia mmg hantu kek kalau ikutkan.. tp jgn slalu coz cepat boring....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...