Friday, July 24, 2009

Work ??

Actually nie entry yang sepatutnya aku post 2 malam lepas. But ntah cam mana aku lupa. men belasah save je lam laptop.macam kekeringan idea but still nak ber-blog..Photo kat atas tue perjumpaan x-polimas hubby aku.. just buat simple gath kat Jusco.. then lepas nie depa plan nak p tempat2 lepak sesuai utk family n anak beranak semua.. So tis is time 4 me nak kenal ngan 2-3 org laki member2 hubby aku.. ada la sorang yang x penah jumpa after depa kawen.. anak pon dah 2.. just tinggal hubby + armz je yang belum masuk part 2 nyer stories.. hehehhe Semalam aku mimpi lagi actually.. ngandung?? hahhaha cam lawak king eikss. preggy ?? teringat sorang kawan aku keja kat SP. dah meletup ka belum si minah sorang tue? rindu plak nak jumpa kengkawan lama. but aku macam tak dak masa ujung minggu. x macam org len. ujung minggu aku kja. Jaga kelas. Mana nak wat preparation next sem. ada new intake lagi. Mana nak handle OE.. macam banyak but nie lah keja aku hari2. ngadap pc. sampai kadang2 nak bukak blog nie kena wat kat umah je..
hopefully nx week dapatlah cuti panjang skit....
i'm planning olidays wif family.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...