Saturday, July 18, 2009

:: Kisah Email from Dr Z... ::

~ Al kisah pagi2 masuk keja tis morning terus on email oum. apa lagi punya la ngarut2 email masuk lam mail box.But deep of my hearts cam JATUH CINTA ngan satu email from Dr Z.. he's my MBA tutor's. interesting word dengan ayat2 yang aku rasa sedikit sebanyak macam natural situation. Tajuk Utama = " Cinta n Kawan" Satu hari CINTA & KAWAN berjalan dalam kampung... Tiba-tiba CINTA terjatuh dalam telaga... Kenapa?? Kerana CINTA itu buta.. Lalu KAWAN pun ikut terjun dalam telaga... Kenapa?? Kerana... KAWAN akan buat apa sahaja demi CINTA !! Di dalam telaga CINTA hilang.... Kenapa?? Kerana... CINTA itu halus, mudah hilang kalau tak dijaga, sukar dicari apatah lagi dalam telaga yang gelap...Sedangkan KAWAN masih lagi tercari-cari dimana CINTA & terus menunggu.. Kenapa?? Kerana... KAWAN itu sejati & akan kekal sebagai KAWAN yang setia.... kan ?? so, hargai lah KAWAN kita selagi kita terasa dia BERERTI..... Walau kita punya couple, teman still paling setia.. Walau kita punya harta banyak, teman still paling berharga.

it just simple word ngan simple ayat but dolu2 i use to feel like those.. n now dah kawen pon. so tak payah nak pk semua hal2. mana nak pk hal anal pon dah tak sempat!! ni plak nak pk hal suami. Dengan perkahwinan sekarang aku rasa cukup bahgia+hapy. Happy as wife and happy as mummy.. even sometimes aku rasa anak aku tak macam anak org len.. Very hyperactive!! sometimes sampai satu tahap aku terpaksa "jentik telinga" coz x tahan time bawak dia g shopping mana2... langsung x reti dok diam.. bukan penat shopping tp penat aku n suami mengejar dia!! humm but mak aku slalu cakap, kena ajaq dia ngan tempat2 cam tu br tak "PERAK".. but aku tgk anak aku bukan jenis spesis takut ngan orang. Selamba je dia tegoq even x kenal. budak-budak zaman skarang kan...

But apa pon he's my lil angle!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...