Saturday, December 31, 2011

- last moments -

Last friday utk 2011.. Bakal menutupi tirai malam ney. Sambutan "New yeaR' confirm sana sini meriah kan. Aku as usual ber3 ngan budak2 kat rumah le coz hubby keja nite shift!!.. lgpun x penah aku kuar bwak anak2 tgk bunga api bagai kat luar. malas nak berlepak lam keta stuch atas jalan. x sanggup aku ngan Qayyim& Qisya ney.



Stakat dok rumah pun leh nampak even sipi-sipi .. ok lah 2... budak2 kan lagipun time2 mid-nite cam 2 biasanya Qisya dah lena sampai UK dok men snow.. heheheh

Confirm ada yg dah sampai ke kg amik kesempatan cuti panjang ney. Aku plak ri ni bertugas so automatik cuti ganti on selasa!! mana sama kan cuti sabtu di gantikan ngan selasa, x pe x pe... ikut je la arahan yang di beri. x payah nak jg staff yg perlu di-ajar okay!!...

non ada idea ke mana2 pun even hubby ada ajak bercuti ke pantai timur.. mmmmm aku x kesah ke mana pun janji tempat tersebut mmg ada tarikan. Tp teringin sgt2 nak ke Melaka- a famosa or I-city shah alam. x sampai2 lagi hingga kini. . may b nx 2012 la kot jika di-izinkan.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...