Friday, December 9, 2011

- Booth -

As'salam uolsss ........

yehaaaaaaaaaaaaaa it's friday!!.. terkinja-kinja jerit lam hati macamlah sabtu & ahad cuti!!. Kerja+kerja either ofis or marketing booth @ tesco E-gate penang..

2 weeks stay sana dengan penuh BANGGA seyyyyy .........

 Kasik gegar penang bout OUM!!..Alhamdulillah sambutan not bad cuma this time alhamdulillah di benarkan berdua-an.Last time join same mall n same booth but lonely.  Dah cam kencing pun cam  x basuh.(tapi aku basuh okay...).. sembahyang pun HONESTLY x brapa nak kusyuk coz booth tanpa boss besar!!..

Aku tak kesah+ralat sangat kalau manusia lalu lalang yg komplen cuma tkut 3rd party yg bising2 n denda plak. Tp lantak lah nak denda pun..Menjawap la kooooo...... warggggggggggggggggggggg

But this week mostly aku kena shift malam. Cian budak2 kat pengasuh n broQayyim.. nangis again!!..Hanya dia yg memahami condition aku skarang.Andai ada yg terbaek..i'allah aku x maw terlepas lagi cam sebelum nie. Aku dah lepaskan byk peluang .. alih-alih nothingsss ..

Hopefully ada yg lebih baik ... Rezeki datang dari Allah ..

*aku*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...