Wednesday, December 14, 2011

- Entry Jiwang -

Memasing update pasal "Cinta Elyssa" .. mmmmm best sgt ka citer ne? ada la skali dua layan. And pendapat aku menyatakan NOT BAD, Cuma since aku x berapa nak berkenan dengan Fasya Sandha so aku x follow sampai habis pun. Even pelakon baru pun x setanding abang encem AA - Aaron Aziz. And tadi was last episode tak salah aku.. bout 9pm, coz tat time ngah lipat ken 2 raga- baju anak2 + baju dewasa.. 


Tapi kan mana ada tandingan abg AA ngan pelakon-pelakon lain. And ini semata-mata pendapat aku as bukan peminat setia drama tersebut. Harap maaf kerana AKU BUKANLAH die hard fans FS.


Sekadar melayan coz 1 fmly - anak buah + mr somi nanak tgk so layankan je la. Ikutkan aku biasa bukak channel 706 or 556.. perggg itu wajib aku tekan!!...or 131 or 132. Kalau tanya pasal Maharaja Lawak Mega aku leh jgak menjawap. heehhehe 


                                                   * febret team
                                   * nie pun aku suka .. lawak yg bernas + idealistik
                                   * terlalu over tp every persembahan was really2 awesome..

Aku just taruk team-team pelawak yg aku BERKENAN sahaja.. len2 byk dah tersingkir coz ini show gabungan 3 negara iaitu malaysia - indonesia - Singapura. Basically utk mengeratkan silaturrahim antara negara2 bg aku ok laa. boleh di terima dek akal. Cuma nampak sket kekangan pd team-team Indonesia coz mostly penonton org malaysia. setiap show dr team indonesia cam ada masalah bahasa pertuturan (pelat bak kata local ..) sket. But they was great as well. cuma may b tarak ong looooo ...


so k lah mata pun dah ayu .. maw tido!! ken dah lipat. btw tQ to my lovely husband coz ri nie dia kemas rumah (mopping-sweaping-cleaning+washing bathroom) dah wat spring cleaning plak laki aku.. wat ever la.. btw tq so much coz ringankan tugas mama mlm ney.. so malam ney tugas aku lipat+kemas kain sahaja!!


cian encik suami.. apa eik korang rasa sesuai utk aku rewards kat dia? coz byk membantu dlm urusan kerja2 rumah.. Perhaps leh prepare simple special dinner with anak2.. donno laaa.. 


*ngantuk sudaaaa* - assalamualaikum semuaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...