Saturday, December 31, 2011

- @ home sweet home -

Berlepak di rumah wif anak-anak dah mcm mind theraphy!!... perlukan high high level of patient!!.





Bukan senang menjadi parents - mama n papa @ ibu n ayah ..terlalu byk rutin-rutin harian yg perlu di settelekan sampai kat rumah kadang2 bley jd serabut. but dengan kehadiran budak-budak as penyeri alam rumahtangga. si kecil ini adakalanya menggembirakan ibu bapa n ada juga bley mendatangkan marah!! ..

Tat's y aku mention bout HIGH LEVEL of PATIENT.. coz aku bukanlah jenis yang penyabar. Kalau terpekik marahkan budak2 dah mnjadi kebiasaan bebel coz sepahkan mainan.. huhuhuh sampaikan nak jijak lantai pun x nampak .. maw x jd singa japs. but aku notice byk benda sekarang bout Qayyim. Since now dah 4years++ .. almaklumlah lahir awal thun kan 2007 in Feb, dia dah byk berdikari. cuma masih ada 2-3 things memerlukan his parents (mama or papa).. kejap sangat-sangat dah tinggi lampai anak sulung ney!!..(padahal mak n pak tak tinggi mana pun.. ayam katek gaks)

N skarang pun bila suruh dah pandai ngasuh adik tp sekejap je la!!> then mula la bising2 panggil mama gtaw adik kacaw la, adik tutup tv lah.. adik itulah inilah.... hahahha nak gelak pun ada!!.. tp gelak nyorok2 or belakang je la.. kalau dia taw aku gelak confirm aku kena cubit!!.. hahahhahahhaha 


Inilah gelagat anak-anak di hari cuti sabtu or ahad JIKA aku AL.. harapkan biasa mmg kat office la aku ney.. notty kan kan!!.... comey je tgk budak-budak ber2 ney layan Boboiboy yg dah beratus kali ulang tayang BUT still melayan!!... :P

Sonok tgk anak-anak ini membesar sihat alhamdulillah .. byk perkembangan dari 1st day born till today!!.. lain ssangat perkembangan 2 beradik ney.. n byk video tp aku jarang uplod video yg ada muka aku interprem coz byk *&^%$ di sitew.. ehheh dah bukan utk tontonan umu.. Cukuplah tampalan gambar-gambar as penyeri blog ini..

anak-anak inilah merupakan HARTA DUNIA yg paling bernilai buat aku n suami!! .. Moga kasih sayang yang mama&papa curahkan buat kalian ber2 tidak di salah gunakan di hari kemudian. Doa mama&papa moga kalian membesar dengan sihat dan menjadi anak yg berguna & beriman i'Allah.. 

2 comments:

ERAZ FADLI said...

penyeri rumahtangga..

Naimah SiDiK said...

yes!!... anak2 amanah Allah dik.. so cuba menjaga sebaik mungkin i'allah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...