Thursday, August 4, 2011

- Title baru .. (ko dah tua beb .... ) -

Apa hal plak nie... hehe tahniah buat my parents Hj Sidik + Hjh Ramlah on new fmly member's.. anak buah aku aka anak kakak aku yg sulung selamat melahirkan bby boy last week @ spital Kluang Johor.. amin amin bertambah lagi umat Nabi MUhammad s.a.w n bertambah jua fmly member kami.. hihi cicit mak aku sorang ni keturunan jawo skit2.. hehhehe coz husband anak buah aku ni org Batu Pahat yg mmg ada keturunan Jawa!!..

Layan pics dulu k ...


Muhammad HaziQ Zikri bin Hasfizan

lenanya di kecik nie tido.. fresh from oven @ Hospital Kluang Johor

Alhamdulillah selamat jua buat kenduri kesyukuran + m'botakkan kepala si kecik comey ...

Tuk ayah dia (abg ipaq) sibuk malam 2 agih2 kan bunga telur buat jemputan ..

mama HaziQ yg vogue (b'baju biru speaky + anak buah aku yg OVERvogue (mak menakan HaziQ) + kawan2 jemputan kenduri)
Dah beranak kakTie (nama manja lam fmly) .... aku mmg attd kenduri kawen dia last year @ kluang.. penantian sekejap n alhamdulillah di kurniakan permata yg begitu comey.. sebaya ngan anak aku..
Masing2 dah tambah title tis year!!... hahah tp pakat2 x mo ngaku...hhihih :P yg penting JIWA MUDA!!.. hahahhah

K lah chow .............. Salam Ramadhan to all readers n ingat2 yg tersayang!! ..Posa jgn x posa okay!! .....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...