Sunday, August 14, 2011

- Qayyim vs Transformers 3 -

Salam Ramadhan to all .......

Dah masuk hr ke-14 berpuasa. Hummm dah separuh berpuasa bg tahun 2011. Apa persediaan korang? or mmg semua dah tersedia long2 b4 raya!!.. hihi sama cam aku gak lee. utk diri sdiri n anak2 mmg kena siapkan awal KECUALI utk mr suami yg mmg biasanya last min baru cariks kecuali bg melayu la. Baju melatu tis year mmg tempah kat tailor febret @ Kulim. Tahun ini ikutkan special request from mr papa nanank color PINKY!!..... hahhaha aku pertama2 manusia dengaq mmg dah gelak golek2.. Tp susah nooo nak carik kain melayu patern pinky yg berkenan dia mata aku terus tukaq color len.. hihihih

So apa pun tunggggggguu sampai gambaq raya aku wat specil entry ok!!............

Opsss ... ayat di atas tidak ada kaitan dengan Tajuk entry ok.

Qayyim tergedik2 nak tgk Transformers.. Ikutkan aku nak booking tiket wayang online je. Coz  la ni dah leh booking tikt bayar thru maybank online je. Senang kan!!.. hihi x sanggup nak g Q kat Sunway utk 2 keping tiket. tp mr papa plak cam sibuk semenjak menja nie. CANCEL!!........

So last 2 weeks b4 raya bwk anak jalan2 ke Q-bay sesambil usya2 kat sana kot2 ada sale ke. Poney butik mmg ada sale tp mmg b'kenan sesangat ngan baju Qayyim. Pk2 x bek m'bazir coz Qayyim punya stok dah byk.. [terdiam] 

Just belikan 2 dress GAP kat Qisya kebetulan ada sale 30% time 2.. dress je la utk Qisya.. seb bek bonus last year aku simpan g. So ckup la budget raya buat anak2..

Opss..... dr jauh from 1st leve Qayyim dah tunjuk dia nampak something!!.. apa benda la budak nie nampak..

At last  Bumblebeee rupanya.. 

The Giant bumblebee... 

hihih adik plak since masuk n taruk lam stroller terus lenaa ........... lena ........ lena even after change pampers pun lena........ mmg sah2 si kecik ni x leh kena air-cond!!....senang lena..

So layan pic je dulu ....




mama ...sama tinggi kan ngan Qayyim..
kui3x...

 Possing ala2 hero malaya ..


malu2 gediks time nie cz ramai manusia lalu lalang dok usya..
Confirm aku yg br nak hegeh2 nak bergambar kan...
hihihihi ......... OPsss sori aku dok seberang okay, n aku bukan dari island!!!....

Dapat bergambar ngan replika Bumblebeee pun oklah.. 
sah2 x leh nengok wayang!.

hihih cian anak teruna sorang nie.. but don't wory k i'Allah this 26 Aug ada launched new CARS-2 movies. nanti mama booking tiket kasik Qayyim nengok wayang k..


Supposed dah lama aku update entry nie. tp biasalah aku kan biz women.. huhihihih

Tuntutan pekerjaan aku x macam kerja2 korang. Dah rasa cam keja kilang pun ada.
X kisah la kan janji pekerjaan ini halal.

So korang2 dah update menu utk berbuka petang nie? donno la apa menda nak masak plak.

Stakat ni alhamdulillah x pernah lg aku m'beli lauk pauk from PARAM or BAZAAR. semuanya hasil tangan sdiri. Stakat makan ber3 kan lg best kalau masak. Even simple tp ckup kenyang..

Alhamdulillah  lg pun dalam bulan mulia ni x elok kita membazir.. 

K lah chow ... sambung len story plak.

Aku,







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...