Friday, August 12, 2011

- Check-up 6mths young -

Salam ramadhan buat semua kaum2 yg mengerjakannya ....

Aku? Stakat ni alhamdulillah msih lg berpuasa penuh.. Biasala kan nama pun fomfuan kan kan kan!!! ....

Sesapa fomfuan konpim paham!!... lelaki pun confirm paham!!... hihi

x dak menda nak update. just update old old story .. mmg old skol sunguh kan!!.. sampai x sempat nak hupdate bagai. Sibuk ngalahkan TPM!.





Kan main lg Qisya ngan hairband!.. hahah saja kasik dia pakai. Punya dah lama beli tp susah nooo nak kasik dia pakai!.huhuhu nama pun gugirl ai sedikit ayu gitewwww so kena la training kasik pakai bunga2..

Tp hancusssss ... ada la lam 5 menet melekat kat kepala 2. then tarik2 sangkut kat leher. Dah tercekik plak!!.. iskkkk anak dara sorang nie. X kan nk ikut persis mama kot.. 

Check-up 6mths kat gomen clinic terlalu amat membosankan.. seingat aku time aku p br 2 nie aku tp ya Allah kena org ke-5 tp Q mcm ada 100 org patient lam 2.. pergggggg naik bosan + naik toncang semua ada.. naik bulu yg amat2..

Sabar..sabar .... sabar itu separuh iman ok!!. Ya Allah dugaan apa nie?? .......

Tak kan nak nyesal kan? Gara2 Qisya time beranak kena jaundis bout almost sebulan yg buat aku kena refer ngan gomen utk every mthsly check-up.

Kalau x confirm aku singgah ke Muslimah lg cepat!! ..

Tp ikutkan check-up baby kalau antara gomen ngan private .. rata2 ramai menjawap
Gomen = details check-up (timbang berat + ukur lilit kepala + panjang or tinggi)
+ details bout pemakanan utk bby yg dah start solid food

Private  = cucuk n advice skit from Dr Bertugas pasal penjagaan bby.. x dak detail sesangat.

So aku mmg pilihan Gomen cuma x tahan time menungguu ............

So pilihan atas masing2 yer kengkawan sume... Ada keburukan n kebaikan private n gomen nie. Cuma utk private kena la prepare skit dwet coz kena bayo yerrr .. tp kalau gomen sesuai la utk org2 kelas bawahan cam aku nie yg x berdwet byk!!..hhihi btw ttp BERSYUKUR kerana alhamdulillah ada hikmah di atas segalanya ...

| Aku |




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...