Thursday, August 20, 2009

Part 2 nyer story.....

19/08/09 : lagi Kisah boring aku.. Heheheh malas actually nak “GOSSIPP lagi pasal hal aku yang mmg memboringkan..tp aku sdiri pon ngah tension ngan kerja .. kerja kerja.. aku benci dengan makhluk2 “jerk” yg slalu buat aku hangin berbulu. But nevermind aku no hal untuk every singe things. Gua x suka nak carik gadoh.. aku dah malasss nak membuat apa2.. pasrah?? Ntahla. Aku x maw terus dibelenggu perangai lama. Mmg jenis pendendam.. sku nya style kalau meluat aku mmg meluat terus!! Ang buat baik pon aku ttp x caya dah kat hang… lantakla apa nak jadi pon.. mamposs kawlah!! Bukan “jerk” yg bayaq gaji aku.. so I’m doing what supposed to do.. x kacaw sapa2 dalam hal nie.. Nie gossip cara x betui actually. Kalau ikut aku lebih suka cara FACE-TO-FACE!! But malas nak amik taw… hubby pon mention u just buat kerja u and jangan sampai gadoh. Dah la!! But kalau dah every day jumpa cam mana la x meluat!! Notice that I’m still “young” .. so jgn pepandai nak tunjuk belang!! But aku ttp noted that apa hal ttp ‘need a favor”.. heheh x bangga just ordinary person!! I am just I am!! Aku benci ngan jerk ......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...