Sunday, August 16, 2009

~ Musim Dekat Nak RaYa....

Tak dak maknanya nak raya kalau x shooping kan.. lam facebook pon aku dah post nak g shopping.. Actually lot's of stuff nak kena prepared.. bukan stakat mummy je.. daddy ngan lil sons pon nak kena utamakan.. but of course on top priority is THEM.
Last week dah dibawa ke Q-bay by mu hubby a.k.a my daddy ke sana.. dapatla jugak aku rembat baju n jeans si kecik tu kat GUESS.. owhhh berpeluh ketiak aku shopping kat situh.. mahal siot but seb baik ada gaks skit discount!!... aku spend kat situh ALMOST RM300.. almost je kan.. blom sampai 1k lagi eiks... nak beraya punya pasal. Bukan setakat GUESS je aku rempat kat GAP and yg paling simple aku suka OSH-KOSH..
Hubby aku cakap setahun skali kan "u".. apa slahnya berbelanja skit.. humm aku pk lakan dengan ekonomy skarang actually x menggalakkan berbelanja.. but aklu gak yg rabun kata.. and lepas nie nak g carik kasut hubby n sons oplak kat CROCS..
1st aku terpaut ngan patern nie...
2nd choice aku... ok tak
Aku dah survey last week on friday kat Sunway Carnivall... ada sale kat situh even mall terdekat ngan umah pon ada.. MALAS nak p sana coz kurenggg menarik.. Aku dah berkenan tahap Dewa dan nie sepasang kasut crocs tie.. even opismate aku pon ia-ia soh aku beli.. hehehe kalau cukup wang time tuh confirm aku rembat.. tp hubby pon dah bgtaw nak carik NIKE or ADIDAS kat ayem.. tak mawwww dah cemuihhh ngan patern brand tue.. nak tukaq angin skit carik simple plu ala getahh gitew.. nanti aku slotkan pic time shopping kat Q-Bay coz nie ngah ngarang2 kat opis time ngah ujan.. plak kena kerja ari ahad... menci tui aku...
Aku plak ngah tercari-cari patern BEN-10.. tak dak la plakkk... tension coz lil son aku berkenan sangat ngan BEN-10...
this is 4 mama plaks...
x aci la kan asyik shopping abiskan dwet utk anak n suami ja.. so tak kan la mummy nak mintak lobih skit pon tak leh.. NOT FAIR!!! but i will get those nx mth... hehehhe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...