Thursday, November 3, 2011

my Apple Pie

Salam all ...

Lama x hupdate bout my lovely bunny Muhammad Qayyim Haris.

tahun depan dah masuk skol.. cepat masa berlalu. Dengan mulut yg bechok ngalahkan nenek bebel..


pot pet pot pet mcm mak aku jgaks.. huhu turun temurun kan kan..

Kalau ikut mr papa confirm x byk cakap, jenis diam je. Ikut mr mama pun ada gaks, Kuat bebel but yg ciri2 aku nampak sesangat budak ni yg ikut papa jenis kemas.cara pemakaian, lipatan baju n byk benda yg fussy bg aku.

jenuh la kalau kawen nanti .. huhu kalau aku bley memahami mr papa.. hopefully ada la kan jodoh yg memahami.. uihhhhh awalnya talk bout his future!!....

Pendng entry :

           * Retreat @ janda baik last mths
          * Rezeki kami anak beranak...
           * kisah percutian..

Ntah bila berkesempatan nak hupdate semua menda nie.. blom lg kisah2 aku p interview kat Kulim.. 

Pening2 . last check-up kat dr darah naik skit. kepala plak muncul2 semual maigrain+gastrik..

Fuhhhhhhhhhhhhhhhh jiwa x setenang... cam no ni nak buek??

xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...