Sunday, November 13, 2011

- Minggu Paling Malas -

As'salam...

Uoals ngah wat ape yer? kemas rumah ? lepak ngan anak2 kat rumah? any outdoor xtvt for 2day?

Aku? hari ni rutin harian bekerja. ikutkan ri nie cuti BUT BUT terpaksa tukar cuti ngan ofismate coz semalam dia x leh jaga Qisya. huhuhuhuhu sadis sesangat pk2 hal anak2 di tangan orang nie.

Bukan x serasi ngan BS nie... but ye lah kan. Anak di tangan org. Even pengasuh baik mana pun tp depa ttp jaga anak orang. So nak demand lebey2 mmg x leh aaa kan. Bukan demand jg anak kita cam tuan puteri pun kan..

Tp ntah la x dak plan pun nak hantar Qisya yg masih >1 year ke nursery. Too early bg aku. Even terpaksa pisahkan Qayyim n Qisya wat cam ne kan. Coz based on umur Qayyim dah patut2 hantar ke skol. Qisya plak aku just bg bby educate.. hiihihiih cian kan bebudak zaman la nie...

Tgk standard 1 pun dah heavy.. huuhuhuhuuhuh ............................. :( :( :(

Minggu2 kebelakangan ni ac2ally aku langsung x dak mood!!.... Mood kerja langsung x ada. But terpaksa coz since last mths bos cam dah anti gilerr ngan aku... Just tegak kan apa yg patut. lantak la. Rezeki di tangan Allah. 

Paham sgt kalau dah jenis pemikiran C...

Tetap cuba nak masuk kan kaum2 dia. no hal lah.. Ikutkan janji2 yg langsung x leh di pakai sehingga kini.

Plan awal kelas malam ada staf yg di lantik akan jaga means bukan kami2 yg menetap di seberang. Dah la kelas habis kul 10 so buruk2 sampai rumah confrm kul 11.. nangis la si kenit aku (Qayyim&Qisya) dok ngan pengasuh sampai kel 11 malam.. 

Confirm *&^%$ aku penuh ngan susu.. Berpumping selalu la lepas nie..

Ya Allah dugaan apa plak lepas nie..

Moga aku selalu tabah melalui hari-hari yang membosankan nie...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...