Thursday, November 24, 2011

Miss Them so much ...........

Misssssss my parentsss so much!!..................

aku actually anak last ke-8 but x adalah manja mana pun coz dulu aku lebey rapat ngan siblingss ..

wat cam ne kan.. aku bukan jenis manja-an gitew. Agak kasar!!!.......

But apa pun ttp back to natural - ttp miss them damnnnn much!!...


nie gambar my parents time bercuti kat Kelantan + t'ganu follow fmly sista tour 1 Malaysia.

Actually parents aku mmg suka jalan sana pun. Ikutkan lepas balik Umrah last year... end of Hajj again for 2nd time.. then this year jalan2 Johor - melaka - Pahang - T'ganu - Kelantan - baling.
and baru2 ni just before Raja Hajj depa baru balik frm my elder sista @ Kluang Johor.. again n again ....

Just before that lepakking @ Key-EL umah anak menakan aku AKA cucu depa singgh tgk cicit baru Muhammad HaziQ RizQin.. (sebaya ngan Qisya.. tp donno la pangkat apa dah nie.. tetiba aku nek pangkat jd Tok-mama)...
                                        tis is latest pic of mum ngan 1st cicit..

Bgi kawan-kawan yg masih ada parents jgn lupa okay.. jengah2 la sementara ada. n jagan plak berebut2 nak jaga time meka sihat jee.. n time sakit byk alasan muncul plak.. huhu Dunia Oh Dunia!!...............

Today is wednesday .. x sabo nak balik kampung dahhhhh!!...............................

*AKU*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...