Friday, March 27, 2009

Upin Dan Ipin Pengembaraan BerMuLa

Alkisahnyer cerita ayem berkenan sangat2 ngan Upin N Ipin.. sampaikan aku plak nak bagi baju Upin n Ipin from online je tp tak jadi coz hubby aku cakap kat pasaq malam berlambak. hehehe alu tak kisah coz bukan materials yg jadi masalah just nak bagi ayem nampak cute cam upin n ipin je.. terpaksalah aku donlod from internet bawak balik n nengok kat laptop... MAsuk hari nie dah 100x aku ulang bg dia nengok crita nie. naik muat + jemu plak hari2n malam2 kena dok pasang bg dia nengok. tau plak dia mintak.. ma.. ma tui tui tui.. aku paham la tue. tak pon dia tarik2 beg laptop tue. ishhh naik rimas tp aku ikut je coz dia mmg suka nengok part budak21 cute tu. Tp ada pengajaran coz time budak2 tue ngah belajaq baca doia makan time nak berbuka.. ayem pon sama2 tadah tangan termasuklah aku n hubby kena ikut join dia baca doa makan berbuka posa. heheh oklah tue. ada part yg bley di katakan good attitude of that cartoon. So mmg cartoon ni sesuai di tonton oleh kalangan umum termasuklah org dewasa macam kita2 nie kan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...