Tuesday, March 17, 2009

TaG Plaksss ...

Ni tag aku dapat from Puan Azura my old friends... aku jawap mana yg mampu jerkkk 1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu? nama blog = naimahsidik.. nape pilih eiks coz mmg tu nama aku pon!! hehehe aku mmg dah malas nak pk time awal2 create blog name tuh. taruk nama sdiri je lah lagi bagus so most of people tau la da owner kan... 2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu? link blog : naimahsidik.blogspot.com Why ? : b'coz of my 2nd name. But all story bout me, my lil ayem journeys n about 3 of us.. Jugak pasal cerita harian n sort of my diaries... 3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda? Method : semua benda aku wrote dalam blog nie.!! sort of my pengalaman as mummy for lil sons. Hope bila dia dah besaq dapat read all this blog. Hopefully dia paham situasi mummy n daddy dia!! 4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya? tak dak alasan kukuh nak hapuskan blog nie.. penat tau dok tulih macam2 last2 nak delete plak! apa barang kan!! 5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni? kemas + very nice !! 6) Senaraikan 5 orang yang akan anda tag. currently hanya ada sorang follow so tak tau nak tag sapa!! maap yerrr

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...