Saturday, March 7, 2009

Ayem @ Sunway Carnivall MaLL

sebuk lagi ngan mainan dia yg bertimbun
Last saturday ntah brapa ari bln aku pon tak ingat dah, papa ia2 sangat nak bawak ayem g Sunway Carnivall Sbrg Jaya. Katanya ada new place for ayem to play till dia betul2 puas.so aku pon kelam kabut after balik keje mandi2 terus siap2 nak kuaq. n very lucky coz papa yg siapkan ayem ngan diapers. yelah as mummy aku banyak benda nak kena bawak n prepared.Dengan nak carik beg la. semua benda nak kena bawak. dengan bib, towel,nappy,kasut n baju spare! Naik pening aku coz since ayem besaq nie macam2 benda nak kena bawak kalu nak kuaq. erggg pap pon always mention just bring important stuff dah le mama!! hehehhe semua benda aku angkut ngan mainan2 skali biqa dia dok men dalam keta kat belakang. biarlah dia.at least he's diong somethings yg mmg tak memboringkan dia. hehehhe
b4 aku mandikan dia.. papa dah jerit2 call ayem soh mandi cepat2 ajak g Sunway.

mama plak ngan bz iron baju n tudung plaks. boring btui papa nie bukan nak menton awal2 ajak g sana.Then after all done directly drive to Sunway. heheh siap aku nnyanyi2 lg ngan ayem. dengan girangnya nyanyi lagu "Buai Laju2".. tuelah lagu yg slalu aku TERPAKSA nyanyi time dia men buai.. macam best je kan sora mama dia nie. heheh then tukaq plak lagu len. apa lahi London Bridge & Oh Mc Donalds.. warggg wargg lagu budak2 kan. But utk entry ke kids playgrouds kena charge jugak ke. RM15 utk entry n mama budak free je la!guardian kan. dah la anak aku below 5 so mmg nak kena org follow. maunyer mampos dia kena buli ngan budak2 besaq yg join men dalam tue. lupa plak mama nak bawak sock. kena charge lagi RM2. then utk aku plak kena tambahan bayran RM3. mahal mak datuk semua skali toal RM20.00. hummm puas ati papa kena kuarkan RM20 utk lepaskan ayem men kat tempat nie. alahal RM20 je kan bukan banyak mana pon actually but it still money. betul kan. coz dgn RM20 dah leh ulang balik sampai Baling tue. hehehhe tu kg aku tau!! jgn jeles arr. Tapi kan yg ia2 men mama ayem ni ha!! Vogue kan anak nyer men besa2 je lah but mama yg lebih. bak kata Stacy AF "Terlebih Sudah" auwww geli aku nak sebut depan papa. Sure dia cakap aku hegeh2 n gediks ka... aku punya la penat sampai pecah peluh ketiak nie ha.. 3 jam dok men ngan ayem dalam tue. sampaikan nampak je muka papa terus aku soh dia carik water plsss n food plss. hehhe dia gelak2 soh aku sabaq. mana bley sabaq dah. ada ka patut dengan aku yg tengah tahan kencing bagai nak rak. tu yg aku gedik2 depan papa. then terus dia ajak aku balik. aku no hal but lil Qayyim tu nak ke balik coz bukan men raliut ngan mainan.. part aku syok dapat men ngan bola banyak2 timbuj tue.. siap leh baring2 lagi tau!!... balik umah singgah Mc'D drivethru tapau balik makan kat umah lagi est. sambil leh silang2 kaki lagi. kat sana tak puas makan arr.kebuluran aku malam nie. tak tahan2 yg paling malas aku nak pk esok kena keje!! benci2 n esok jugak papa ada gath kat SP ngan x-polimas student. geng2 COBRA dia dulu la..adiosssss

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...