Sunday, May 4, 2014

Lost

Assalamualaikum ..

This will be last week aku dapat berfoya-foya dan gossips ngan ofismate nie.. Will miss her damn much. Last tuesday we all adakan skit makan-makan bersempena dengan minggu terakhir she's with all of us. Dia masuk oum same date&same time ngan aku. So most of the things aku banyak share ngan dia.

Dah bersama bekerja and sometimes sebilik juga bila ada cor kat kl since 01/07/2008. Bayangkan daripada she is single n now dah beranak satu. But hanya di ofis lah. Aku x  hangout bersama2 kawan lain selain dari en suami&family & budak2 ofis (hanya waktu attd cor kat dimana2 location).. Since ada anak ni prefer to be like as i am.. All those is my past. So just move on as my current status.. Happy with that okay. 

Opss... this sunday 4/5 is her last day with us in Penang. Pray the best for her as young "entrepreneur".
Hopefully lepas ni pakai  BMW jgn lupakan kawan2 kat oum nie.. Menitis jgak air mata aku finally.. but will hide it from her. Aku dah anggap dia cam adik sdiri. Dah macam sebati ngan kerja aku. Sbb aku dah biasa kalau AL banyak pass kat dia. So afterwards kena buat sdiri la kut.. hehhe

Btw ... pray for u my dear. Hopefully you will success out there. Forget me not okay. Take Care

#willmissmakcikizadammmnmuch
#lastdaymomentstoshare
#goodluck
#allthebest4u
#rememberingizaamongsus


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...