Thursday, September 27, 2012

My day ..

Assalamualaikum ..

Back to normal routine at home sweet home coz today is MERDEKA!! aku apply AL last 3 days coz babysitter Qisya ada hal. Berlepak-lepak ngan si kecik di rumah..

Since morning bukan main happy 2Q coz "aku x bersiap baju kurung as usual" .. si abg dah leh tangkap 'mama cuti kan..' hehehe so sweet !!! ...

So ..si abg pun AL from Tadika n si kecik sah2 x leh ke rumah ibu.. Seharian melayan karenah 2 beradik nie. Mcam-macam benda dok men.. sepah kejap tp seb baik si abg dah pandai kemas menan dia..

Aku sibuk skit since Aug hari tue.. x sempat sangat nak bawak 2Q ni jalan2 mana.. cian depa dah lama x g oliday kan.. huhuuhh tuntutan kerja la sayang ... Ingat lepas AUDIT la kot baru plan cuti panjang.. Itupun jika tiada tuntutan kerja dan jika Di-Izinkan Yang Maha Esa. Rancangan dah ada cuma time2 cam nie x berapa sesuai nak cuti..

Awal Nov ada Audit.. so preparation MUST HAVE.Udah le apa benda pun x ada nie. Even just internal Audit.. kalau luar punya Audit cnfirm aku AL sebulan.. kekekek

OPsss cuti-cuti cam nie x yah la sembang banyak bout kerja kan!!! ... Nak bawak 2Q jalan2 jap..amik udara luar . Cian sgt la nie musim ujan so terperap lam rumah..

klah.. have a nice day uoallsss ....

Salam petang Khamis!! .. 



1 comment:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

bz ko ye naim skrg....

best tu lepak2 duk umah ngan anak...aku ni irfan dh pndai..taw mama dia tiggl dia kt Mak(BS)..nangis gk le sat..duk sua tgn nk g kt aku..adeiii..sedih...

skrg musim ujan kan..nk bw jln2 pon tbts sket...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...