Tuesday, September 28, 2010

tidur ... oh tidur .......

Salam pagi ....... humm rasanya aku sorang ja x lena2 dari awal pg td.. ntah nape sejak menjak nie susah sgt aku nak lena.. Tp td  sempat gaks lena dari kul 11pm - 318am .. huhu pusing kiri pusing kanan.. x lena2..
Last2 aku bangun kemas dapur.. kemas apa yg patut. kira dwet raya Qayyim so.. pg ni sempat la g tabung haji eiks.... bley bank-in kan dwet raya n dwets syiling lam tabung haji 2.. dah beratus2 gamaknya aku simpan lam laci.. lama2 simpan kang x selamat plak.. bukan x slamat, karang aku plak terpinjam .......... huhuhu........

now dah 559am .. huhu kul brapa aku nak tido plak nie?? cian bby lam pewut nie dok tendang2 dari tadi.. sempat aku buat hot milo dl sesambil hupdate blog nie....... lepas nie?? solat subuh ... then then?? 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...