Saturday, April 20, 2013

Today is Saturday ~

Assalamualaikum 

It's weekends.. fuhhh terasa nikmat tersangatlah bila SABTU & AHAD bekerja di rumah.. :) Semua jenis feeling ada dalam kepada otak nie.Wordless bak kate orang puteh. (*-*) haha cian kan aku cam x pnah rasa cam nee feeling with fmly during weekends kan.. hahhaa nampak sangat how bad i am as mother !!! :( :( :( 

Alhamdulilla time-time cam nie dapat spend my time ngan Qayyim & Qisya. Since awal Jan susah btul nak dapat cuti sabtu ahad sbb banyak aktiviti jatuh pada weekends. So terpaksa korbankan masa ngan anak-anak. Qayyim plak most of the weeeknds mmg kn hantar ke umah kakak2 aku either Kulim @ Penang.. n Qisya plak most of the time mmg aku terpaksa pujuk rayu ibu pengasuh dia mintak jagakan.. huuhhu 

So utk pagi ni siap settlekan semua keja umah awnal.. before my 2Q bangun2 aku dah siapkan semua benda.. mana nak sapu, mopping & membasuh kain..

Habis semua jenis kain aku kutip .. hahhaha -> kes over ghajin nie

Cuma breakfast aku buat lambat skit.. itupun after Qisya bangun awal plak.. huhu terpaksa memasak ngan kecik Qisya kat dapur.. fhhh peluh habis sbb dia asyik nak nolonggg jee...

Mmg nolong tp menambahkan semak di dapur.. Layan je la. Selalu dia tulun ibu pengasuh kat dapur kan.. so layan je la si anak dara ni punya feel!!

Simple bf for me & kids mee goreng basah.. febret si abang. Siap taruk semua jenis lauk-lauk sbb nak clearkan lauk last week borong kat tesco.. udang + daging + sotong sampai x nampak rupa mee.. hahahaha

So.. utk lunch nie x dak idea lagi apa benda nak masak. Perhaps kalau sesapa nak order pizza lebih hangan lupa mintak kan pizza boy tue drop kat my hse jgak k! .. (*-') 

k lah ... got to got

Donno lawat happnd to my streamyx nie semua post aku adalah w/o gambar.. gila punya streamys nie.. huhuh asal nak uplod tetiba network lost.. wraggggggggg .. terpaksa tunggu new connection plak.. but aku dok update instagram thru mobile x dak plak masalah cam nie.. huuhuh 

#lovemyfmlyverymuch

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...