Saturday, April 20, 2013

Kisah hari sabtu lagik !!

Tetiba cam nak tukar new Header.. booosan plak nengok gambar header lama nie. Muka my lil 2Q pun dah berubah mostly.. hummm masih memilih gambar-gambar utk mintak tukang edit usyakan sblum dia design cam header sekarang nie.. :)

Dah x reti nak guna photoshop 7.. last guna pun zaman aku baljaq dulu.. But tat was last 2001 rasanya. Gila punya lama dan after that aku pun xpernah keja bahagian design2ni.. Ikutkan bley ja nak recall semula but malas lah.. order jelg senang.. email gambar yg aku nak then somebody help me to design. Then payment transfer all done.. Cuma own satisfaction je la yg kurang coz not by own design kan.. Rasanya tangan aku pun bujan jenis berseni jgak.. hehe (*-') 

So korang cnfirm design sdiri kan.. Good Luck okay !! (*_*)

streamyx aku masih lagi bermasalah tahap dewa.. malas ah nak call TM bagai sbb biasanya customer service akan mintak aku upgrade ke rege up to RM110.. hummm aku just guna ni utk update blog, facebook,tweert and so on.. not tat heavy usage.

k la.. nak siap-siapkan my 2Q nak g taman.. inilah program hari cuti dirumah.

gtg...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...