Wednesday, January 18, 2012

- Jan 2012 -

Dah masuk minggu ke 3 2012 .. cepat sunguh berlalu. Pejam celik pejam celik dah tambah lg umur setahun even besday lambat lagi. bro Qayyim dah masuk tadika.. Perrrrgg agak mancabar minda dan btul2 mencabar keMARAHAN aku..



Biasalah rutin di pagi hari.. Kalau last year bley jiwang2 bangun kul 645 am.. but now since masuk 4th Jan 2012.. aku berjaya jua bangun 6am.. Bukan apa terpaksa siapkan Qayyim. even di g skol kul 730-745am.. Tp almaklumkan byk benda nak kena settlekan. Sekadar simpls bekpes from him- roti + peanut butter n tea panas!!.. n buat aku as usual nescafe panas..

Amik mood skit pagi2.. so sebelum proses hantar Qayyim ke skol aku akan buat revice buku anakku 2-3x.. just amik 5 min pagi2 tuk buat revision.. Since masuk skol ney tiap2 hari ada homework.. wrggggggg sekolah yg actif gitew. so kerja2 aku bertambah jua.. Mana nak belek buku dia.. tgk2 kan di kecik ngan homework.. Kalau dulu aku msuk tadika masih color sana sini. But kali ni x dak maknanya.. semua benda ada.. SAINS-MATHS - BM - JAWI.. Hari 2 penuh dengan kerja sekolah yg agak menimbun...

Ya Allah sabarkan lah HAMBA mu yg lemah ini..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...