Saturday, June 25, 2011

- Finally da winner is ... -

Tahniah tahniah but SEPAH .... atas kemenangan as JUARA MAHARAJA LAWAK .....

Tak rugi credit taw aku tulun2 vote korang!!.. perggg dari minggu pertama korang dah tunjuk show yg x penah2 ilang manis.. bermadu sentiasa.. aku gelak memanjang ngan show korang...

At ferst nampak JOZAN n JAMBU cam kaw2 punya own peminat... Tp lama2 JAMBU agak kekeringan IDEA. sampai aku stop vote utk depa.. then beralih ke SEPAH... hehehhe

Nabil ttp nak sokong tp ada la minggu2 yg agak slow dari dia.. so x brani nak rugikan credit... hehhheheh gila kan sanggup sampai cma ne... ada la skali 2 vote terasa credit byk kot!!......




Tp SEPAH memang terBAEK wokkkkkkkkkkkk .............. plak2 show tadi .. perggggg cam nak melompat bila AC mention SEPAHH juara!!.... ahahahha coz hubby dok sebut2 JOZAN yg juara.. dari awal dah nampak SEPAH akan juara tp JOZAN setahu aku dah ada ramai pengikut..JOZAN plak x penah mng raja lawak.. just naib juara x salah aku.. tp mereka cm dah sign kontrak as pengacara kat ASTRO utk musim2 RL musim 2-sampai last x salah aku.... so lawak depa ramai peminat paham ...

Mungkin kali ni aka malam ni rezeki bby Shuib.. huhuhu menangis tgk SEPAH melompat2 atas kemenangan tadi.. Rezeki bby kan.. amin amin ... murah rezeki Papa Shuib.. Moga murah lg rezeki after bby tgk dunia nanti. i'Allah..

Apa pun.... entry kali ni x dak gambaq coz live entry!!!... hahhahahha semangat membara dok ngarang nie...

SEPAH da BEST ,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...