Saturday, February 28, 2009

My first time...

Salam.. salam !! ewah2 mcm nak bg speech plak kan. what everlah janji aku dapat jugak wat blog kat sini. tension nengok kawan2 aku semua dah ada blogger masing2 kan so aku pon nak le jugak mcm korang2. Nampaklah updated skit eiks. Tp mcm ketandusan idea la plak. ni pon sambil2 jg kelas Master aku lepak2 ym la. friendster la. semua benda aku buat. time nie la nak buat apa pon coz portal OUM x leh masuk. ntah ape la ICT ngan buat ngan portal tue. aku belasah je cakap ramai student online.. due to OLP dah nak close. hahahha bab mengarang story semua bg kat aku. leh menang award ni!
cayalah........ utk pertama kalinya nielah latest pic of me. taken by papa lst week @ mengkuang dem time bawak ayem men bola kat sana. punya la excited aku cut image ni lam camera due to hehhhehe nak tunjuk kat org2 yang ngah baca blog br aku nie. Cadangan awal aku nak taruk pink theme ntah apa tittle, but papa dok bising2 kat aku always choose pink n purple.
Try la differ colors plak. hehehe nak wat cam mana mataku ini rabun ngan color especially pink n purple. Yg baju biru tu pplak my bunny bear. hehe tu panggilan manja!! aku mmg suka sangat pnggil laki sdiri bunny!! kadang2 papa@ pa @ Harun je!!!hehhehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...